Yoga e rregullt përmison format e trupit,por edhe mendjen edhe shpirtin . Ndërsa  yoga e fytyrës ka efekt  fantastik për fryrjen e buzëve tuaja në mënyrë natyrale. Duke trajnuar muskujt rreth gojës me ushtrime specifike, mund të përcaktoni dhe të fryni buzët. Bëni yoga për buzët në makinën tuaj, në tryezën tuaj ose ndërsa jeni ulur në shtrat. Stop injekcionet e kolagjenit dhe produktet e “lip-plumping “, zgjidhni yoga natyrore, për fytyrën tuaj.


Hapi parë: Pini një gotë me ujë dhe hidratoni buzët para fillimit të ushtrimeve të fytyrës. Mbajtja e lëkurës tuaj e  hidratuar sidomos për buzët është e rëndësishme .
Hapi dytë :Thith ajrin dhe mbaje në faqe. Faqet e tuaja duhet të jenë gjysmë të plota dhe të fryra . Lëvizni ajrin brenda gojës tuaj nga një faqe në tjetrën. Ky veprim redukton linjat e vogla, të quajtura vija marionete, rreth gojës tuaj.

Duke u Ngarkuar...


Hapi tretë: Bëni puthje për veten në një pasqyrë për 30 sekonda në një minutë. Veprimi i nxitjes së buzëve do t’i bëjë ato të duken të fryra.
Hapi katërt : Poziciononi buzët si peshk. Punoni buzët tuaja lart e poshtë. Mbajeni buzët për pesë sekonda në një kohë. Bëni këtë 10 deri në 20 herë .Mbyllni buzët me forcë, shtypni ato brenda. Bëni një zhurmë të brendëshme me gojën tuaj, pastaj relaksoni buzët. Përsëriteni aq herë sa ju dëshironi. Këto ushtrime do t’ju bëjnë me buzë të adhurueshme në mënyrën më natyrale.

- SPONSOR -