Nuk kam kohë për të ushtruar nuk është justifikim, sepse 10 minuta kohë çdokush mund ti gjej për tu ushtruar! Sot do t’ju njoh me 5 ushtrime të cilat ju ndihmojnë për të rënë nga pesha. Janë ushtrime që ne i përdorim edhe në klasën e Yogë-ës por sot ato do të përfshihen nga një klasë e re,e shpejtë dhe super efektive .

Duke u Ngarkuar...

Unë ju rekomandoj që ti ushtroni këto 5 ushtrime të reja 2 herë në javë duke i përsëritur ato nga 30 sekonda për secilin ushtrim. Siç është energjia dhe frekuenca e lartë për trupin tuaj ,ashtu duhet të jetë edhe pesha juaj ideale e trupit tuaj. 

E kaluara juaj është një mësues për t’ju mësuar, jo diçka që  juve ju përcakton, por diçka që juve duhet t’ju përkasi. Këto grup lëvizjesh janë të  projektuara t’ju përkasin juve dhe  t’ju fokusojnë  të gjitha muskujt në trupin tuaj, të cilat do t’ju lejon të shkundni metabolizmin tuaj deri sa të arrini formën trupore të dëshirueshme.

Si ta bëni këtë stërvitje, “Fat burning Yoga workout?”

Kryeni stërvitjen e mëposhtme 1-2 herë në javë. Sigurohuni që kurrë të mos i bëni këto ushtrime në ditët e prapambetura.

Plotësoni ushtrimet si grupe të drejta duke kryer të gjitha grupet e një ushtrimi të caktuar përpara se të shkoni në tjetrën. 

Kujdes:Bëni 1 grup të çdo ushtrimi në një grup rresht, pa ndërprerje në mes. Pasi të keni përfunduar këto ushtrime, përsëritni sërish – duke bërë një set prej secilit pa ndërprerje./mulliri.al

#yogamulli #riseldasejdiu

#yogalife #yogachallenges #yogagirl 

 

- SPONSOR -