Stop duke fajësuar të tjerët sepse ju nuk jeni duke bërë atë që ju dëshironi. Ju jeni ai që vuani më shumë kur fajësoni njerëz ose rrethana të tjera. Një kurth njohës që është i fshehtë dhe i lehtë për t’u futur kësaj situate. Kujdes! Ne arrijmë me të gjitha llojet e justifikimeve mendore për të justifikuar mosveprimin dhe duke qëndruar të mbërthyer.

Duke u Ngarkuar...

Dua të udhëtoj, por  kam shumë fëmijë. Do të doja të kisha një marrëdhënie më të ngushtë me [anëtarin e familjes] time, por ajo është aq agresive pasive që është e pamundur. Dua të provoj më shpesh restorante të reja, por bashkëshorti im nuk i pëlqen shpenzimi i parave etj. Argëtimi i të menduarit alternativ mund t’ju ndihmojë të shihni kur justifikimet dhe justifikimet tuaja janë të pakta, subjektive ose thjesht nuk janë mënyra e vetme për të parë situatën tuaj. Rregullat e  të menduarit tuaj është një art aq sa është një shkencë.

Në këtë rast, një mënyrë për të shkuar në lidhje me këtë ,është të shkruani mendimet tuaja vetë-kufizuese siç kemi bërë në shembujt e mësipërm dhe gjithashtu të shkruani disa! Një nga mënyrat më të mira për të mësuar se si të mendosh ndryshe është të shohësh shumë shembuj të ndryshëm se si të transformosh të menduarit negativ, vetë kufizues në të menduarit që është më energjik dhe konstruktiv. Ka shumë mënyra të ndryshme që mund të ndërtoni mendime që do t’ju ndihmojnë të ecni më përpara sesa të mendoni se çfarë ka mdodhur mbrapa.

Eksperimentoni me gjenerimin e mendimit tuaj alternativ dhe gjeni një mendim të ri që ndihet si një përshtatje e mirë për ju. Për secilën nga mendimet tuaja të problemit, mund të provosh edhe të ndërtosh disa variacione të ndryshme të të menduarit alternativ për të parë se çfarë ndjehet sikur është më e dobishme.

Duke shkruar mendimet tuaja aktuale dhe alternative, siç kemi bërë në shembujt lart dhe ka të ngjarë të jetë mënyra më e dobishme për ta bërë këtë./Mulliri.al #psikologjinëmulli.

 

- SPONSOR -