Gabimi që mund të bëni gjatë periudhës që stërviteni është kur kërkoni ditë pushimi gjatë proçesit të fitnesit,kjo është një pjesë absolutisht kritike e procesit të fitnesit. Për të marrë të paktën dy ditë në javë për të pushuar muskujt tuaj mund t’ju lërë me lodhje fizike dhe mendore dhe mund të të lërë me një dëmtim serioz muskular i cili vetëm do t’ju kthejë më pas në kohë .

- SPONSOR -Smiley face

Por mos u trembni kjo nuk do të thotë që ju nuk mund të pushoni muskujt tuaj kur mund të ndiheni të lodhur, por duhet të dini se kur mund ta merrni këtë pushim dhe se si mund të funksionojë kjo pauzë muskulare për të mos krijuar boshllëqe në proçesin e stërvitjes suaj.

 

Pra, mos u ndjeni keq për marrjen e ditëve të pushimit, por mundohuni të shmangni bashkimin e më shumë se tre ditëve bashkë duke kombinuar lëvizjet trupore me intesitetin e lartë normal ditor, pra ju kur nuk bëni stërvitje duhet të lëvizni shumë gjatë ditës dhe ta kombinoni ditën tuaj me një relaks ku mund ti shërbej trupit tuaj për tu relaksuar në mënyrë jo stresuese për të pushuar muskujt tuaj. Siguroheni të hani shëndetshëm në ato ditë pushimi ky është çelsi kryesor që mund të zëvendësojë ditët “pasive” pa fitnes.

- SPONSOR -Smiley face