- SPONSOR -Smiley face

Për fat të keq, ka shumë paralajmërime për të fjetur, siç janë problemet mbrapa për shkak të pozicioneve të pahijshme të gjumit. Në një moment, të gjithë duhet të flenë, kështu që maksimizimi i përfitimeve dhe minimizimi i dëmeve që mund të shkaktojnë pozita të caktuara janë të rëndësishme.

•Fjetja në shpinë në rezulton në një pozicion neutrale kurrizore pa shtrëngimin e forcës në shpinë. Ky është pozicioni që shpesh rekomandohet nga mjekët për shkak të faktit se ajo ndihmon në ruajtjen e shëndetit të qafës dhe shpinës.
•Nëse dëshironi të shmangni zgjimin me një qafë të tendosur, kjo është pozicioni i duhur.
•Njerëzit që vuajnë nga gjumi i rëndë ose nga gërhitja e vazhdueshme mund të përfitojnë nga ky pozicion gjumi. Kjo lejon shtrirjen e shtyllës kurrizore, ndërsa gjithashtu parandalon dhimbjen e shpinës.
•Çështja e të fjeturit nga njëra anë është se ajo mund të shkaktojë rrudha fytyrës. Si rezultat, ky pozicion nuk rekomandohet për tërë kohëzgjatjen e natës.


•Rëndesa e krahut gjithashtu përjeton mpirje të knga presioni në njërën anë të trupit. Gjithashtu i njohur si “yll deti”, ky pozicion konsiderohet i mirë për shëndetin e pasmë.


•Krahët ndihmojnë për të parandaluar rrudhat dhe gërhitjen Një pengesë për këtë pozitë, sidoqoftë, është se shqetësimi i shpatullave mund të përjetohet për shkak të pozitës në të cilën ata futen. Kështu që duhet të zgjidhni jastëkët e mirë dhe nëse gjeni jastëkët atëherë ky mbetet pozicioni më i preferuar për një gjumë të mirë.

- SPONSOR -Smiley face