Dhimbja e shpeshtë e mesit dhe e shpinës ndonjëherë është një shenjë paralajmëruese për anomali të shtyllës kurrizore. Shpesh herë ka pasoja të ndryshme, crregullime nga qëndrimi jo i përshtatshëm, jo aktivitet fizik etj.

Shumica  e këtyre dhimbjeve kurohen me medikamente të ndryshmë por shpesh herë rëndojnë situatën duke dhënë efekte anësore.

- SPONSOR -Smiley face

Si fillim do të duhet të dijmë pik nisjet e këtyre dhimbjeve duke identifikuar shkakun.

Shkaqet më kryesore të dhimbjes së mesit kanë të bëjnë me: 1 Mungesën e aktivitetit fizik 2. • Kontraktimet muskulare 3. Qëndrimin jo të rregullt të trupit 4. • Artritin. 5.  Këpucët jo të rehatshme 6. • Shtatzania 8• Obeziteti 9• Stresi emocional 10.• Fjetja në dyshek jo cilësor 11.• Konstipacioni

 Por nuk duhet të neglizhojmë disa prej ushqimeve që ndihmjnë në eleminimin e dhimbjeve.

Nëse dëshironi të ‘hiqni qafe’ dhimbjen e mesit dhe të parandaloni shfaqjen e saj në të ardhmen e afërt, atëherë ushqyerja e shëndetshme është shumë e rëndësishme.

  1. Ushqimet me shumë fibër siç janë mjedra, dardha, molla, makaronat, drithërat e plotë, fasulet e zeza, elbi, argjinarja dhe brokoli.
  2. Uji – duke pirë deri në tetë gota me ujë në ditë.
  3. Ushqimet e pasura me kalium– , avokado, banane, lëng të arrës së kokosit dhe produkte të fermentuara bulmeti.
  4. Yndyrnat Omega-3– Peshqit e oqeanit dhe farat e linit janë të pasura me omega-3 që ulin inflamacionin dhe dhimbjet.
  5. Proteinat – proteinat e duhura për shëndetin e muskujve dhe kockave.

 Mundohuni të eleminoni 1. Sheqeri  2. Alkoolin dhe 3. Kafeina

- SPONSOR -Smiley face