Një nga kënaqësitë e studios filmike të  Pixar është shansi për t’u habitur nga   animimi mund të bëjë. Disa nga kë to animime janë ; dhënia kompjuterike e gë zofit në “Monsters, Inc.”, e ujit në “Në  kë erkim të  Nemos”, ose e  metaleve në “Makinat”. Inovacionet në “Coco” nuk janë më pak të kënaqshme për të qenë një lloj më delikate. Gruri prej lëkure dhe mbështjelljet e ndryshkur të metalit t kanë një cilësi të përafërt, pothuajse të prekshme. Kockat e njeriut,gëzofi te  qentë  dhe lë kurat e portokallit lule duken të çuditë risht reale.

“Coco Një nga kënaqësitë e një tipari të ri Pixar është shansi për t’u habitur nga ajo që animimi mund të bëjë. Ndonjëherë ju jeni dëshmitarë i një zbulimi të madh, të guximshëm, siç është dhënia kompjuterike e leshit në “Monsters, Inc.”, e ujit në “Gjetja e Nemos”, ose prej metaleve në “Makina”. Inovacionet në “Coco” nuk janë më pak të kënaqshme për të qenë një lloj më delikate. Gruri prej lëkure dhe mbështjelljet e ndryshkur të metalit të valëzuar kanë një cilësi të përafërt, pothuajse të prekshme. Kockat e njeriut, qentë e leshta dhe petals portokalli lule duken të çuditshme (por jo shumë të çuditshme) reale.

- SPONSOR -Smiley face

“Coco” është gjithashtu një nga ato filmat Pixar që përpiqen të arrijnë një zbulim konceptual, një aplikim të ngjyrave të ndritshme dhe emocionalizëm të hapur të animacionit modern, në një zonë të vështirë të përvojës. Që në fillim, studioja ka eksploruar jetën e brendshme të objekteve të pajetë si llampat dhe lodrat me një butësi që tani e marrim si të mirëqenë. Gjithashtu ka thirrur ardhmërinë post-njerëzore (“Wall-E”) dhe pavetëdije njerëzore (“Inside / Out”) me zgjuarsi të lë pa frymë. Dhe tani ajo ka nisur të krijojë një karikaturë miqësore për vdekjen.dhe emocionalizëm të hapur të animacionit modern, në një zonë të vështirë të përvojës.

- SPONSOR -Smiley face