Ky kanal i Bollywood Youtube është në prag të bombardimit të ‘PewDiePie’ në vendi i tij të parë.

Për pesë vjetët e fundit, personaliteti suedez i YouTube, Felix “PewDiePie” Kjellberg, ka mburrur më shumë abonentë në faqen e internetit të videos dixhitale – aktualisht ai ka më shumë se 65 milionë – sesa çdo kanal tjetër në YouTube.

Duke u Ngarkuar...


Por, shumë shpejt, të gjithë mund të ndryshojnë. Dhe, Kjellberg e njeh atë.
Kanali YouTube “T-Seria” aktualisht ka bazën e dytë më të madhe të parapaguesve në vend, me mbi 59 milionë dhe në rritje. Për më tepër, po rritet më shpejt se PewDiePie, me T-Series duke shtuar afërsisht 141,000 abonentë të rinj çdo ditë në mesatare, kundrejt 29,000 abonentëve të rinj të përditshëm për Kjellberg, sipas mediave sociale Bing Social Blade.

Nëse këto norma rritjeje do të mbahen të qëndrueshme, atëherë T-Series do të arrijë deri në PewDiePie deri në fund të tetorit, duke i dhënë fund mbretërimit pesëvjeçar të Kjellberg si YouTuber me më shumë abonentë. T-Series është një kompani indiane e muzikës dhe filmit me seli në Nju Delhi. Shumica e postimeve të videos të kanalit janë video muzikore të Bollywood-it, që përmbajnë yje të pop indianëve.
Videoja më popullore në kanalin e T-Series, për këngën “Lahore” nga këngëtarja Guru Randhawa (ngulitur më poshtë), ka më shumë se 559 milion shikime gjatë tetë muajve të fundit.

Natyrisht, T-Series ka avantazhin të jetë një korporatë, ndërsa Kjellberg është një YouTuber individ. Megjithatë, është e arsyeshme që baza e pajtimtarëve të T-Series do të vazhdojë të rritet, pasi pjesa më e madhe e tregut të saj është në Indi, një vend me një popullsi prej 1.3 miliardë njerëzish.
India është tashmë tregu i dytë më i madh në botë në botë (pas Kinës), me më shumë se 460 milionë përdorues të internetit dhe shumë hapësirë ​​për atë numër që të rritet. Vendi pritet të ketë 635 milionë përdorues të internetit deri në vitin 2021, sipas Statistit.

- SPONSOR -