Çfarë mund të na mësojë  COVID-19   për mendjemprehtësinë?
Fuqia e pranisë përballë pasigurisë. Vitin e kaluar, organizata për të cilën unë punoj ishte e talentuar “Një vit i Mindfulness”. Ishte shumë domethënëse për stafin, bordin dhe fakultetin tonë.

- SPONSOR -Smiley face

Ndërsa kursi po mbaronte, ne zbatuam një praktikë në mbledhjet tona javore të stafit, dhe tani fillojmë kontrollet tona duke iu përgjigjur dy pyetjeve:

Si po ndiheni emocionalisht dhe fizikisht?
Si po e sjell mendjen në punë? Këto pyetje kanë qenë shumë të fuqishme për ekipin tonë. Ne lidhemi me njëri-tjetrin dhe adresojmë sfidat e njëri-tjetrit me empati. Kjo jo vetëm që krijon një ekip mbështetës, por gjithashtu na lejon të identifikojmë ndjenjat që mund të pengojnë potencialisht të menduarit dhe veprimin strategjik, në mënyrë që të qëndrojmë të qartë, efikas, pozitiv dhe bashkëpunues.

Gjatë pandemisë COVID-19, pyetje të tilla mund të shërbejnë një qëllim shumë të rëndësishëm. Ata ofrojnë mundësinë për të sjellë vëmendjen tonë në gjendjet tona mendore dhe fizike dhe të vëzhgojnë me mendje në mënyrë që të jenë më pak reagues dhe më të përgjegjshëm përballë kohërave të tilla të pasigurta dhe të frikshme.

Ju ftoj të vini një moment menjëherë për të pyetur dhe përgjigjur këtyre pyetjeve për veten tuaj.

Si po ndiheni emocionalisht dhe fizikisht në këtë moment?
Si po e sjellni mendjen në gjendjen tuaj mendore dhe fizike çdo ditë, në mënyrë që të bëni zgjedhje të mençura, të përgjegjshme, të kujdesshme gjatë kësaj shpërthimi të sëmundjes?
Nëse jeni si unë, këto pyetje do të jenë të dobishme për krijimin e ekuilibrit dhe ekuivalencës gjatë një kohe kur mund të ndjeheni jashtë kontrollit.

Nëse jeni dikush që nuk është prekur nga mbylljet, ndryshimet në punë ose humbja e të ardhurave, jeta mund të vazhdojë kryesisht si zakonisht, edhe nëse gjërat nuk janë normale. Por mund të jeni akoma duke përjetuar një frikë për atë që po vjen.

Për të tjerët, jeta është gjithçka, por e zakonshme. Ju mund të jeni një student i kolegjit të cilit ju është thënë që të largohen nga kampusi, por ju nuk mund të përballoni një biletë në shtëpi. Ju mund të jeni një prind, shkolla e fëmijës së të cilit ka qenë e mbyllur, por ju ende duhet të shkoni në punë. Ju mund të keni një punë në një industri të varur nga njerëzit që grumbullohen, dhe me distancimin social jetesa juaj është në linjë. Ju mund të jeni të moshuar dhe të mbështeteni në një llogari pensioni që ka rënë në vlerë. Ju mund të jeni një punëtor i stërholluar i kujdesit shëndetësor në vijën e parë të kujdesit. Dhe mund të kolliteni, të keni frikë dhe të keni frikë se keni një rast të COVID-19 vetë. Ju gjithashtu mund të jeni dikush në rrethana relativisht të sigurta, empatia e të cilëve ju shkakton shqetësime të mëdha.

Paniku dhe tmerri mund të shoqërojnë pasigurinë, dhe këto janë ndër kohërat më të pasigurta që shumë njerëz kanë përjetuar ndonjëherë gjatë jetës së tyre.

Pra, si mund t’ju ndihmojnë pyetjet e mësipërme? Ata nuk do të ndalojnë përhapjen e COVID-19. Ata nuk do të sigurojnë që të ardhurat tuaja të mbeten të qëndrueshme. Ata nuk do të bëjnë sende ushqimore (dhe, po, letër higjienike) që shfaqen në raftet e supermarketit tuaj lokal. Ata nuk do t’ju japin përqafimin që ju nevojiten gjatë një kohe distancimi shoqëror.

Por ata mund të ndihmojnë në këto mënyra të rëndësishme:

Vëreni që zemra juaj po garon me frikë mund t’ju japë distancë të mjaftueshme nga ajo frikë për të marrë frymë thellë dhe për të gjetur një prizë që qetëson, qetësohet dhe ndërpret ankthet. Kjo prizë mund të përfshijë kontaktin e një të dashur, dëgjimin e një kënge të preferuar, shëtitjen jashtë, bërjen e diçkaje krijuese ose ushtrimin e tij.
Sjellja e vetëdijes në burimin e frikës suaj ju lejon të ndërmarrni çfarëdo hapa të jetë e mundur për ta adresuar atë. A është frika juaj amorfe, e nxitur nga pasiguria, apo është specifike? Nëse është amorfe, provoni një nga sugjerimet e mësipërme. Nëse është specifike, shkruani veprime konkrete që mund të ndërmerrni. Problem-zgjidhjen. Natyrisht, kjo është thënë më lehtë sesa bëhet, por të menduarit si zgjidhës është proaktive, duke çuar në rezultate më të mira mendore dhe situative.
Planifikimi me mend për të ardhmen duke qëndruar në momentin aktual ju ndihmon të merrni vendime të mira tani për t’u përgatitur më mirë për pasiguritë e ardhshme. Nëse mendja juaj fillon të katastrofizojë për të ardhmen tuaj të pasigurt, kthejeni atë në të tashmen, në atë që po bëni në moment, në frymën tuaj dhe në planifikimin tuaj të menduar.
Ndryshimi i vëmendjes suaj nga “mua tek ne” do t’ju ndihmojë të pa masë. Nëse jeni të shëndetshëm dhe relativisht të sigurt, përqendrohuni në atë që mund të bëni që të tjerët të lehtësojnë jo vetëm frikën e imagjinuar, por edhe problemet e tyre shumë të vërteta. Kjo mund të nënkuptojë sjelljen e ushqimit dhe të domosdoshme për t’u larguar nga dera e fqinjëve të sëmurë, të moshuar, ose imuniteti të kompromentuar ose duke i thirrur njerëzit të lidhen gjatë kësaj kohe të izolimit social.
Mendjemadhësia nuk është ilaç. Nuk do t’ju mbrojë nga COVID-19 ose nga një botë e pasigurt. Ajo që do të bëjë është të ju lejojë të kaloni në periudha të pasigurta me më shumë hir, qetësi, hapësirë ​​dhe bujari të shpirtit. Në mënyrë kolektive, këto do t’i hapin rrugë zgjedhjeve më të mençura dhe komuniteteve më të sigurta.

Ana tjetër e kësaj pandemie mund të jetë një shoqëri më bujare, e sjellshme, e ndërgjegjshme shoqërore dhe e ndërgjegjshme për komunitetin. Kini kujdes nga kjo mundësi dhe mbështetuni në shpalosjen e saj.

- SPONSOR -Smiley face