Y-O-G-A do të shërbejë për t’ju kujtuar fjalën Hindu asana. Si përsëritje e fjalës “Om” përdoret për të punuar adhuruesit në gjendje të ndërruar të ndërgjegjes, ashtu edhe një regjiment i asanas-ose postures trupore-përdoren për të arritur një ndjenjë uniteti me rrjedhën e energjisë kozmike të universit. Shoqëruar me ushtrime të frymëmarrjes dhe praktikat e meditimit, pozicionet e asana janë rruga drejt qetësisë  shpirtërore. Sipas Yoga Journal, “asanas janë lloji i tyre i meditimit; për të kryer qëndrime të vështira që duhet të përqendroheni në trupin tuaj dhe frymën. Por lind pyetja nganjëherë, më mirë yoga ujore apo tokësore?

- SPONSOR -Smiley face

Yoga në ujë është një ndryshim shumë i madh në praktikat e zakonshme të yoga. Është pak më ndryshe nga praktika në tokë, por ofron disa përfitime të mëdha.  Për t’u çlodhur dhe rinovuar me yoga në pishinë ose në det është dhurata më e bukur që mund ti bëni vetes.

Përfitimet e Yoga në ujë

Gjithkush pëlqen të jetë në ujë. Notimi dhe lundrimi në pishinë ose në oqean është një përvojë relaksuese dhe e kënaqshme. Kur kombinoni atë ndjenjë të madhe me një praktikë yoga, rezultatet janë magjike.

Të bësh yoga  në ujë është një përvojë e ndryshme sepse trupi juaj do të ndjehet më i gjallë dhe do të bëhet më i lehtë për të mbajtur pozicionet dhe për të qëndruar i balancuar. Pa peshën e gravitetit, ju mund të përqendroni të gjithë energjinë tuaj në forcimin dhe shtrirjen e trupit tuaj. Nëse keni probleme me poza të veçanta, marrja e tyre në ujë mund t’ju ndihmojëti përqëndroni ato më lehtë. Praktikimi i disa paraqitjeve në ujë së pari mund t’ju ndihmojë lehtë të kaloni pozicionet në praktikën tuaj të tokës. 

Vetë uji gjithashtu ka shumë përfitime që shtojnë përfitimet e marra gjatë një praktike ujore yoga. Për shembull, kalimi i kohës në ujë dihet për të ndihmuar dhimbjen e përbashkët dhe kockave duke hequr stresin në muskuj. Për shkak të kësaj, shpesh përdoret një terapi fizike për të ndihmuar me dhimbjen e artritit ose gjithashtu shërimin  nga lëndimet.

Yoga nën ujë mund të jetë një eksperiencë shumë e këndshme dhe e dobishme për të gjitha llojet e yogis, megjithatë disa grupe mund të gjejnë më shumë përfitime se të tjerët. Për shembull, njerëzit e moshuar mund të kenë një kohë shumë më të lehtë me yoga ujore sesa të bënin yoga në tokë. Meqenëse nuk do të kishin një tendosje të tillë në kockat dhe muskujt e tyre, yoga ujore është ushtrimi i përsosur i ndikimit të ulët për ta.

Një tjetër përfitim i madh i yoga nënujore është se mendja relaksohet më tepër me një yoga ujore se nga ajo tokës./mulliri.al

View this post on Instagram

Nga Riselda Sejdiu/Yoga ujore apo yoga toksore? Të bësh yoga në ujë është një përvojë e ndryshme sepse trupi juaj do të ndjehet më i gjallë dhe do të bëhet më i lehtë për të mbajtur pozicionet dhe për të qëndruar i balancuar. Pa peshën e gravitetit, ju mund të përqendroni të gjithë energjinë tuaj në forcimin dhe shtrirjen e trupit tuaj. Nëse keni probleme me poza të veçanta, marrja e tyre në ujë mund t'ju ndihmojëti përqëndroni ato më lehtë. Praktikimi i disa paraqitjeve në ujë së pari mund t'ju ndihmojë lehtë të kaloni pozicionet në praktikën tuaj të tokës. #linkinbio👉💻 www.mulliri.al @mulliri.al 😘 Videographer @brahimsejdija 💎

A post shared by Riselda Sejdija (@riseldasejdija) on

- SPONSOR -Smiley face