Sivananda është një nga stilet më të ngadalta të yoga që fokusohet më shumë në meditim, frymëmarrje dhe spiritualitet. Stili yogjik i Sivananda është aktualisht një nga shkollat ​​më të mëdha të yogës dhe u prezantua në audiencën perëndimore nga Swami Vishnu-Devananda në vitin 1957. Stili bazohet në pesë degë të filozofisë yoga: relaksim / meditim, dietë, mendim pozitiv, ushtrim , dhe frymëmarrjen e duhur duke prekur hundën dhe duke mbajtur atë.

- SPONSOR -Smiley face

Kush mund të bëjë Sivananda Yoga?

Yogat e të gjitha niveleve mund të praktikojnë Sivananda  yoga për shkak të ritmit dhe stilit të saj të butë. Rekomandohet sidomos për ata që duan një eksperiencë gjithëpërfshirëse yoga të frymëzuar nga ashrami; ju jo vetëm që do të mësoni ushtrime të frymëmarrjes dhe asanas, por gjithashtu praktikoni disa orë meditimi ose përfitoni kohën tuaj brenda yogës duke kënduar.

Përfitimet e Sivananda Yoga!

Me theksin e shtuar në spiritualitetin dhe të menduarit pozitiv, stili i Yoga i Sivananda vlen të praktikohet nëse dëshiron të bësh yoga për meditim, lehtësim të stresit dhe vetë-fuqizim. Është gjithashtu një stil i rekomanduar për yogëstët që duan të rrisin  vitalitetin dhe të rivendosin gjëndjen emocionale në vendin ku duhet ose të rigjenerojnë trupin. Sivananda është gjithashtu e domosdoshme për ata që kanë nevojë për një ndryshim pozitiv në stilin e tyre të jetesës, sepse ky stil inkorporon dietë dhe të menduarit pozitiv me çdo klasë.

Çfarë duhet të dish…!

Sivananda yoga në të gjithë botën fillojnë dhe mbarojnë me brohoritje dhe meditim, dhe përdorin të njëjtat 12 paraqitjet bazë ose asanas në variacionet e tyre.

- SPONSOR -Smiley face