Shoqata Psikologjike Amerikane raporton se ne shpesh nuk i njohim dobësitë tona ndaj stresit dhe çështjeve të shëndetit mendor derisa të fillojmë të shfaqen me simptoma fizike të shëndetit. Kjo linjë me raportin e zymtë të Organizatës Botërore të Shëndetësisë që deri në vitin 2030, sëmundjet e lidhura me stresin do të tejkalojnë sëmundjet ngjitëse.

Duke u Ngarkuar...

•1. Ndarja me perfeksionizëm.

Hulumtimet tregojnë se perfeksionizmi shpesh  mund të kalojë në përpjekjet që bëhen më shpesh  të bezdishme. Ndërkohë që ndjekja e qëllimeve rigoroze mund të jetë e shëndetshme dhe të çojë në rezultate pozitive, duke pritur përsosjen dhe mbajtjen e një orari çnjerëzor në barrë të gjatë ,mund të na lërë në një rrezik më të madh për shqetësimin e shëndetit mendor.

•2. Merrni ritualet e përditshme të pushimeve.

Zgjohuni nga pjesë të vogla të kohës ku jeni përqendruar apo ju ka ngelur akrepi dhe veproni në bërjen e diçkaje që rinovon mendjen, trupin dhe shpirtin tuaj. Ju mund të këndoni  në makinë,  bëni shëtitje të gjata, frymëmarrje të thellë – çdo gjë që ju jep afat dhe qetësi në rrugën e duhur. dhe premtuese për jetën.

•3.Praktikoni vetë-kujdesin.

Parandalimi është më pak i kushtueshëm sesa riparimi. Hulumtimet tregojnë se marrja e kohës për të mbështetur parimet e mjekësisë jetësore, siç është gjumi i duhur, ushqimi dhe stërvitja, mund të ofrojë llojin e ngritjes që na ndihmon të rigjenerojmë.

•4. Shmangni konsumimin

Hulumtimet tregojnë se kur largohemi nga “jeta e shopping-ut ” ajo që përqendrohet në shpenzimin e kohës dhe parave tona për gjëra të qëndrueshme, apo marrëdhëniet dhe trashëgimia, ne do të jemi më të prirur për të lulëzuar dhe për të jetuar të lumtur.

•5. Aktivitetet e kujdesshme

Të tilla si meditimi, frymëmarrja e thellë dhe yoga, janë lidhur të gjitha me kimi të trurit të rritura dhe me nivelet me të ulëta të kortizolit. Hulumtimet tregojnë se kur punojmë për të qëndruar të shëndetshëm me yoga, apo sporte të ndryshme , atëhere kemi gjetur magjinë e të jetuarit bukur…/mulliri.al

 

- SPONSOR -