Roli i prapambetur i Houston-it në krijimin e fonogramit më të shitur të The Bodyguard, i cili mbush 25 vjet këtë vit. Kanë kaluar 25 vjet që kur Whitney Houston hodhi rekorde të shitjeve me fonogramin e melodramës së bllokadës The Bodyguard, më së miri u kujtua për mbulimin e Houston-it të këngës së shpërbërjes Dolly Parton, “Do të të dua gjithmonë”. Në vitin 1992, për 14 javë ndihmoi në albumin origjinal të fonogramit të filmit që të shndërrohej në albumin më të shitur në historinë amerikane,shitje që tani arrijnë deri në 17 milionë.

- SPONSOR -Smiley face

Fonogrami i Bodyguard u bë kohët e fundit një kolonë muzikore e suksesshme, e cila dyfishohet si një festë e karrierës së Houston. Dhe nderimi emocional i Christina Aguilera për muzikën e filmit në American Music Awards gjatë fundjavës së kaluar ishte edhe një kujtim i mënyrës se si fonogrami është thellësisht i ndërthurur në kulturën popullore.

Që nga vdekja e Houston, drama tabloide e përsëritur përreth jetës së saj ndonjëherë ka kërcënuar të errësojë trashëgiminë e saj muzikore.
Roli i saj në The Bodyguard si Rachel Marron, një yll i madh pop i cili bie në dashuri me karakterin e Kevin Costner dhe më vonë shpëton falë atij.

Por Houston nuk ishte duke pritur që të “zbulohej”; si talent për të qenë pjesë e filmit ,ajo ishte tashmë një fenomen masiv i popit për të arritur një rol të rëndësishëm si ky . Ajo kishte fituar dy Grammys, dhe ishte interpretuesja e parë femër që kishte debutimin në albumin nr. 1 në Listat e Billboard. Në 1986, lexuesit e revistës People votuan Top Star te Houston America. Ajo kishte zgjedhjen e saj të lojtarëve të fuqisë së Hollivudit, përfshirë Robert DeNiro dhe Spike Lee, të cilët dëshironin të punonin me të. Dhe nuk ishte vetëm Houston dhe zëri i saj që i jepte jetë baladave të mëdha, por ndjeshmëria e saj dhe vendimmarrja krijuese që përfundimisht ndihmuan në krijimin e muzikës së filmit .

- SPONSOR -Smiley face