Arroret- Janë ndër ushqimet më të pasura me proteina dhe rrisin energjinë trupore pa rritur peshën e trupit tuaj.

Kosi i frutave ose kosi natyral kanë vlera të larta ushqimore dhe i bëjnë mirë lëkurës.

- SPONSOR -Smiley face

Salmoni- Është një ndër ushqimet me përmbajtjen më të lartë të omega-3 i cili shkakton uljen e kolesterolit dhe lufton sëmundjet të  ndryshme.

Kërpudhat- Një racion me kërpudha iu oforn gjysmën e sasisë së hekurit që i nevojitet trupit tuaj, përpiquni të mos ia ndani tavolinës suaj.

Spinaqi- Është i pasur me hekur. Mund ta gatuani të zjerë apo sallatë.

Kungujt- Janë të pasura me magnez. Ndihmojnë në forcimin e kockave dhe në relaksimin e muskujve.

Patatet- Përmbajnë hekur, proteina të shumta, vitaminë C dhe D.

Zarzavatet- Është thënë shpesh që zarzavatet  janë idealet për shëndetin. Përpiquni të mos mungojë domatja, kastraveci apo specat.

Vezët- Dikur konsideroheshin të tepërta vezët sidomos nëse haje më shumë se 1 në ditë, por gjërat kanë  ndryshuar. Sa më shumë vezë të hani aq më shumë proteina dhe vitamina dom të merrni.

- SPONSOR -Smiley face